5/07/2017

Ransom Rigs - Gölge Şehir (Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları #2)

2


Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları’nın Macerası Gölge Şehir’de Devam Ediyor!
3 Eylül 1940.
On tuhaf çocuk, ölümcül canavarlardan oluşan bir ordudan kaçıyor.
Ve onlara yardım edebilecek tek kişi var, o da bir kuşun bedenine hapsolmuş durumda.
Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları’nda başlayan olağanüstü yolculuk, Jacob Portman ve arkadaşlarının, dünyanın tuhaf başkenti olan Londra’ya yaptıkları yolculukla devam ediyor. Orada, müdireleri Bayan Peregrine’e yardım etmenin bir yolunu arayan tuhaf çocukları, savaş yüzünden yaralanmış bu şehrin karanlık köşelerinde korkutucu sürprizler bekliyor.
Serinin ikinci kitabı Gölge Şehir de merak uyandıran eski fotoğraflarla heyecan verici bir hikâyeyi bir araya getiren, eşsiz bir kitap.
Gölge Şehir’e yapılacak bu yolculukta siz de yerinizi ayırın!



Kitap adı: Gölge Şehir
Yazar: Ransom Riggs
Seri sırası: Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları #2
Tür: Fantastik, Genç yetişkin
Sayfa sayısı: 440
Basım yılı: 2016
Yayınevi: İthaki Yayınları
Goodreads puanı: 4.07




Yorumum: Aslında diğer kitabı da okuyup ikisinin yorumunu birlikte yapmayı düşünüyordum ama sonra fikrim değişti. 

Bu kitap ilkinden daha ürkütücü ve daha zorluklarla dolu. Canımı daha çok sıktı. Ama yazarın diğerinden daha iyi iş çıkardığını itiraf etmeliyim. Kitaptaki savaş sahneleri bana Doctor Who bölümlerinden birini hatırlattı. Are You My Mommy? Bilenler bilir. :D

Kitap iyiydi. Beklentimin üstündeydi ve sürükleyiciydi. Yazar bazı yerlerde çok iyi şok etkisi yarattı bende. Döngüler zaten ayrı bi dert. Ordan oraya koşmaktan kafam karıştı. :D 

Jacob ve Emma ilişkisini desteklemediğimi, dahası ileri gidip iğrenç bulduğumu serinin diğer yorumundan biliyorsunuz.Burda da fikrim değişmedi. Kız neredeyse 90 yaşında ve bu ilişki hiçbir şekilde bana normal gelmiyor. Aslında kitabı gözümde küçülten bir tek bu detay o kadar. Jacob her Emma'yla yakınlaştığında aynı şey geliyor aklıma. Çok korkunç. Aslında yaş konusunu sorun eden biri değilim. Çünkü benim sevgilim de benden 1 yaş küçük. Cidden bu hiç sorun olmuyor. Hissedilmiyor bile. Ama Emma ve Jacob olayı başka. Tamamen saçma birşey. Bilmiyorum.

Yetenekleri var bi de. Çok etkili her biri. Ama o kız. Şu kapak fotoğrafındaki kız. Fazla spoiler vermek istemem ama bence en ilginç yeteneklerden biri de onda. Daha doğrusu ondaydı...

Bi de Enoch ve korkunç yeteneği var. Ölüleri canlandırmak. Aslında birinci kitabın yorumunda bahsetmeliydim ama unuttum nedense. İlginç ama sevmediğim bir yetenek. Bu neredeyse Tanrıcılık oynamak.

Kitabı Can'la okumaya başladığımızı da söylemeliyim. Çok sevdi. :D

Neyse...Dediğim gibi, kitap güzeldi. Heyecan vericiydi. 

Okunmalı mı? Evet. :)



İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)



2 yorum:

  1. Bunu okumadım ama ilk kitabı beğendim. Filmini izlediniz mi ? Bence çok iyi bir film olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini daha izleme şansım olmadı ama sanırım bazı karakterlerin yeri değiştirilmiş. Kitapla pek alaksı yok.

      Sil

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)