12/26/2017

Julia Quinn - Dudaklarımda Şarkısın (Smythe-Smith Quartet #3)

0


New York Times Çoksatan Yazarı Julia Quinn yeni romanıyla okuyucularını hem güldürecek hem de onların kalplerini sızlatacak.
Hugh bu kadının can sıkıcı şekilde ukala olduğunu düşünüyordu...Hugh Prentice hazırcevap kadınlara karşı asla sabırlı değildi ve eğer Leydi Sarah Pleinsworth utangaç ya da mahcup kelimelerinden haberdarsa bile onları çoktan lugatından çıkarmıştı. Pervasız bir düello matematik dehası olan Hugh’u sakat bir bacağa mahkûm etmişti ve şimdi Sarah gibi bir kadınla evlenmeyi hayal etmesi şöyle dursun, ona kur bile yapamazdı.
Sarah bu adamın delinin teki olduğunu düşünüyordu…Hugh’un yaptığı düello neredeyse Sarah’ın tüm ailesini mahvedeceği için onu asla affedemezdi ama Sarah’ın asıl tahammül edemediği onun kişiliğiydi. Ancak bu ikili bir haftayı yan yana geçirmek zorunda kaldıklarında, ilk izlenimlerin o kadar da güvenilir olmadığını keşfedeceklerdi.Sonra ilk öpücük ikincisine, üçüncüsüne ve dördüncüsüne yol açarken, matematik dehası lord hesabını şaşıracak ve her zaman hazırcevap olan leydi belki de ilk defa kendini nutku tutulmuş halde bulacaktı.

 https://www.goodreads.com/book/show/34925219-dudaklar-mda-ark-s-n




Herkese merhaba. Çook uzun zamandır kitap yorumu yapmadığımın farkındayım. Ama tabii ki bu aralarda boş durmadım. Birkaç kitap okudum ve sizi de kendimi de yormamak için onların kısa özetlerini ve yorumumu yapacağım. 

Uzun zamandır neden yoktum diye bir açıklama yapmayacağım çünkü muhtemelen yine böyle uzun aralarım olacaktır. O yüzden direk kitaba geçiyorum.

Hugh Prentice dıştan insanlardan uzak, sevimsiz ve tehlikeli görünür. Bir kaza sonucu sakat kalmıştır ve bununla barışmış bir şekilde yaşamına devam eder. Onu bu hale getiren kişiye de asla kin beslemez. Ama hayat ona başka yollar çizecektir.  Sarah Pleinsworth Hugh'dan nefret ediyordur. Aslında onu bir kişilik olarak tanımıyordur ama kuzeninin başına gelenler ondan nefret etmesi için yeterli bir sebeptir. Ama bu nefret uzun sürmez.

Baya zaman oldu okuyalı. Aklımda kaldığı kadar çıkardım yorumu. Ama çok sevmiştim gerçekten. Serinin diğer kitabından Hugh'ı okumuştuk ve benim için belki de en merak ettiğim karakterdi. Ben baya yaşlı biri olacağını düşünüyordum ama değilmiş. Yine tam bir J.Q tarihi aşk romanı. Önce nefret, ardından öfke, kabullenme ve mutlu sonnn. :)

Kitap hatırladığım kadarıyla güzeldi. İki yanlız insanın tatlı hikayesiydi. J.Q kitaplarına aşinaysanız kolaylıkla bitirebileceğiniz bir kitap gerçekten. Yanlışsız, sürükleyici ve çoğunlukla da ilginç. Keşke hiç bitmese diyeceğiniz türlerden. 

Okunmalı mı? Bence evet. :)

 https://drive.google.com/file/d/1GMGr8Z78q8-_WvEPfqyrrQznH3uqDOFI/view?usp=sharing


İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)







0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)